رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: ساختمان مسکونی هشت طبقه در شیراز بر اثر نشت گاز دچار تخریب شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ 29 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: هادی عیدی پور افزود: این رخداد به دلیل نشت گاز شهری و در پی آن انفجار درون مجتمع مسکونی رخ داده است.
وی ادامه داد: موضوع نشت گاز شهری که منجر به تخریب درون مجتمع مسکونی در بلوار فضیلت، مجتمع فرهنگیان شده بود به سامانه آتش نشانی اطلاع داده شد.
عیدی پور گفت: سازمان آتش نشانی، مدیریت بحران استانداری و شهرداری، فرمانداری شیراز، دادستانی، شهرداری منطقه ۱۱، سازمان مدیریت پسماند، نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانس در این محل حاضر شدند و آتش نشانان و تجهیزات ایستگاه‌های آتش نشانی ۳،۷،۹،۱۰،۱۲ سریعا به محل اعزام و تیم تجسس نیز در صحنه حاضر شد.
وی اظهار کرد: در پی حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که انفجار و آتش سوزی طبقه دوم واحد آپارتمانی هشت طبقه در اثر نشت گاز رخ داده که این وضعیت منجر به تخریب کامل سه واحد آپارتمانی از مجتمع مسکونی و وارد شدن خسارت به طبقات فوقانی و اکثر واحد‌های مجتمع شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: آتش سوزی این محل سریعا کنترل و مهار شد همچنین تعداد چهار نفر مصدوم از زیر آوار خارج و تحویل اورژانس داده شدند.

وی افزود: در ادامه و در اثر انفجار، سازه مجتمع مذکور در زمان حاضر ناایمن تشخیص داده و کل مجتمع به صورت کامل تخیله و ساکنین در کمپ باغ جنت شیراز اسکان موقت و اضطراری داده شدند.
عیدی پور با بیان اینکه جلسه مدیریت بحران در محل مجتمع تشکیل و تصمیمات لازم اتخاد شده، گفت: علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار